KSP 0.22 Getto!

  1. Оффлайн

    ZobrAA

    Хорошие люди

    Сообщений: 882

    0.22 Вышла! Steam confirmed. Nuff Said.
    Сообщение отредактировал Dunwell Choke 17 октября 2013 - 01:49

    en.twitch.tv/zobraz
    kerbalx.com/ZobrAz/craft

    17 октября 2013 - 01:26 / #1
  2. Оффлайн

    Rusenon

    Посетители

    Сообщений: 406

    Урааа! :D

    Этот гриб настолько сырой, что напал меня с чоппой в руке.

    17 октября 2013 - 01:29 / #2
  3. Оффлайн

    ZobrAA

    Хорошие люди

    Сообщений: 882

    17 октября 2013 - 01:29 / #3
  4. Оффлайн

    SlaDmiMar

    Посетители

    Сообщений: 2145

    Ура! Свершилось! Празднуем!
    17 октября 2013 - 01:29 / #4
  5. Оффлайн

    Rusenon

    Посетители

    Сообщений: 406

    Они мультик пилили http://www.youtube.com/watch?v=tu9eoD1ot0A

    Этот гриб настолько сырой, что напал меня с чоппой в руке.

    17 октября 2013 - 01:30 / #5
  6. Оффлайн

    Finn

    Хорошие люди

    Сообщений: 1291

    Nose Cones now actually help with improving stability during atmospheric flight.

    Нашел в чейнджлоге. Видимо теперь колпаки обретают смысл

    Летать и строить. Строить и летать.

    17 октября 2013 - 01:36 / #6
  7. Оффлайн

    Parasitius

    Посетители

    Сообщений: 251

    Хм.... А когда я дождусь качнуть? Надо все-таки купить.
    17 октября 2013 - 01:46 / #7
  8. Оффлайн

    SlaDmiMar

    Посетители

    Сообщений: 2145

    Finn писал:
    Nose Cones now actually help with improving stability during atmospheric flight.

    Серьезно?
    17 октября 2013 - 01:48 / #8
  9. Оффлайн

    Finn

    Хорошие люди

    Сообщений: 1291

    В чеЙнжлоге нашел, пройдя по ссылке от стима.

    Летать и строить. Строить и летать.

    17 октября 2013 - 02:13 / #9
  10. Оффлайн

    Slava_Kpss

    Посетители

    Сообщений: 53

    ща заценим
    17 октября 2013 - 02:15 / #10
  11. Оффлайн

    Finn

    Хорошие люди

    Сообщений: 1291

    Фпс поднялось. Значительно. На 7-15%. Вообще получилось здорово. Только как интересно моды в карьере будут?

    Летать и строить. Строить и летать.

    17 октября 2013 - 02:19 / #11
  12. Оффлайн

    manhack

    Посетители

    Сообщений: 9

    7-15%, мало, но все же....
    17 октября 2013 - 02:26 / #12
  13. Оффлайн

    Dunwell

    Посетители

    Сообщений: 251

    Ребят, что нового и тд. Пилю новость нужно больше информации. ;D
    17 октября 2013 - 02:27 / #13
  14. Оффлайн

    Suffering97

    Посетители

    Сообщений: 8

    Когда качнуть можно будет???? Кто знает?
    17 октября 2013 - 02:35 / #14
  15. Оффлайн

    Finn

    Хорошие люди

    Сообщений: 1291

    Сейчас:-) покупай и все само качнется:-)

    Летать и строить. Строить и летать.

    17 октября 2013 - 02:36 / #15
  16. Оффлайн

    Suffering97

    Посетители

    Сообщений: 8

    Ето я итак знаю! Но за развлечения не привык платить! Как бы я тепло не относился к разработчикам!
    17 октября 2013 - 02:49 / #16
  17. Оффлайн

    ZobrAA

    Хорошие люди

    Сообщений: 882

    Dunwell писал:
    Ребят, что нового и тд. Пилю новость нужно больше информации. ;D

    ChangeLog:
    === v0.22.0 ===

    New:

    * Career Mode:
    - Career Mode is now open! Although still very much under development, you can now start new Career saves.
    - Sandbox mode, of course, is also available from the start.

    * Research and Development:
    - Added the Research & Development Facility to the Space Center.
    - R&D allows players to unlock parts (and later other stuff) by researching nodes on the Tech Tree (In Career Mode).

    * Science:
    - Researching requires Science, which must be earned by performing experiments during your missions.
    - You can now collect surface samples while on EVA, and process them to do Science.
    - Science experiments return results, which are different for each situation in which the experiment is performed.
    - Experiments can (as all proper experiments must) be repeated over many different situations across the whole Solar System.
    - Added a new dialog to show the results of experiments when reviewing the collected data.
    - Added a new dialog to show a breakdown of all scientific progress made after recovering a mission.

    * Parts:
    - Added new scientific parts, like the Materials Bay and the Mystery Goo™ Canister. Also added experiments to many existing parts.
    - The old science sensors now have a purpose. They all have their own experiments which enable them to log scientific data.
    - The antennas are now functional, and can be used to transmit science data back to Kerbin, if recovering the physical experiments is not an option.
    - Antennas consume massive amounts of power when transmitting. Make sure you have fresh batteries in.
    - Added a new deployable antenna, which is an intermediate model compared to the two original ones.
    - Completely remodelled the Communotron 88-88 Comms Dish. The new mesh uses the same placement rules so it won`t break ships that have it.
    - Nose Cones now actually help with improving stability during atmospheric flight.
    - Revised a lot of part values and descriptions, in preparation for them actually meaning something in the near future.
    - Overhauled the landing legs and gears, they now have proper shock-absorbing suspensions.

    * Editor:
    - Added a system to allow saving and loading of Sub-Assemblies.
    - Subassemblies are subsets of spacecraft, which can later be attached to other designs and re-used.

    * Space Center:
    - The KSC Facilities have all been revised, and feature new ground meshes and many other graphical improvements.
    - Greatly improved the Island Airfield.
    - Added lighting FX to several facilities. The Runway (among many other things) is now properly lit at night.
    - Added a new backdrop and soundtrack for the Astronaut Complex Facility.
    - Added a new music track for the R&D Facility.

    * Flight:
    - It is now possible to recover a flight after landing/splashdown on Kerbin without going through the Tracking Station. Look above the Altimeter.
    - The SAS system was again largely overhauled, based on all the feedback we`ve gotten from everyone. It`s now stabler than ever.

    * Solar System:
    - Celestial Bodies now support Biome Maps, which are used to create different conditions for experiments.
    - Biomes are currently implemented on Kerbin and on the Mun, more will be added on later updates.

    * Launcher:
    - We`ve got a new launcher application for KSP, featuring a news bulletin, patcher management, and also allows you to tweak settings from outside the game.

    * Windows and OSX Installers:
    - The KSPStore version of the game can now also be downloaded as an installer wizard on Windows, and as a .dmg image on OSX.

    Bug Fixes and Tweaks:
    * Fixed an issue that caused a stream of errors to be thrown after planting a flag and opening the map.
    * Fixed several minor and not-so-minor issues with scene transitions.
    * Greatly improved the scene transition times. Loading delays between scenes should be significantly reduced.
    * The SAS indicator on the UI now changes colors to indicate when your input is overriding it.

    TonyKLZ писал:
    Осьминог здорово вышел :D Вообще на мой взгляд лучший ролик от SQUAD

    Теперь-то мы знаем, откуда взялся Кракен...

    en.twitch.tv/zobraz
    kerbalx.com/ZobrAz/craft

    17 октября 2013 - 03:00 / #17
  18. Оффлайн

    AeroSpacer

    Хорошие люди

    Сообщений: 1477

    Dunwell, я вот тут кое-что привёл, исходя из просмотра ютубовского видео - /forum/v-angare-u-boba/findpost-19135/topic-613.html
    забыл правда упомянуть доработку амортизации посадочных опор и замену модели "средних" посадочных ног, а также этот красивый научный городок с переходами между зданий.
    Ну там в теме и другие дополнения есть.
    17 октября 2013 - 03:02 / #18
  19. Оффлайн

    Dunwell

    Хорошие люди

    Сообщений: 1477

    17 октября 2013 - 03:04 / #19
  20. Оффлайн

    Lendart

    Посетители

    Сообщений: 199

    Я уже быстренько пробежался по деталям... слегка разочарован. Надеялся, что они традиционно добавят хотя-бы пару новых деталей для ракет, а не только научные модули(
    17 октября 2013 - 03:04 / #20

Статистика форума, пользователей онлайн: 0 (за последние 10 минут)

---

Администраторы | Модераторы | Хорошие люди | Посетители | Новичок

Создано тем1920 Всего сообщений158031 Пользователей19247 Новый участникbattleHamster
Последние сообщения с форума
  • Автор
    Тема в разделе: Корзина
    Просмотров: 23
    Ответов: 1
  • Автор
    Тема в разделе: Новости
    Просмотров: 75784
    Ответов: 0
  • Автор
    Тема в разделе: Вопросы по игре
    Просмотров: 1577353
    Ответов: 12701
  • Автор
    Тема в разделе: В ангаре у Боба
    Просмотров: 9734
    Ответов: 55
  • Автор
    Тема в разделе: Технические вопросы
    Просмотров: 26077
    Ответов: 68
    Все сообщения..
    Полный список последних сообщений
    Loading...

    Нашли ошибку?
    Вы можете сообщить об этом администрации.
    Выделив текст нажмите Ctrl+Alt